Dla studenta
Biuro Obsługi Studentów (BOS)
Programy studiów
Kierunek: Teologia
Kierunek: Dialog i doradztwo społeczne I stopnia
Kierunek: Dialog i doradztwo społeczne II stopnia
Sylabusy
Organizacja studiów
Plan zajęć - II semestr
Terminarz roku akademickiego 2022/2023
Rejestracje
Dyżury pracowników
Opiekun rocznika
Język angielski
Język polski dla cudzoziemców
BHP
E-learning
mLegitymacja
Dyplomowanie
Mobilność studencka
Pomoc i wsparcie
Komunikaty stypendialne
Stypendia Rektora
Stypendia Santander
Pomoc materialna
Domy studenckie
Wsparcie dla studentów z niepełnosprawnościami
Dla studentów z ASD
Wsparcie psychologiczne na UAM
Poradnia Rozwoju i Wsparcia Psychicznego
Przydatne linki
Studenci z niepełnosprawnością
Informator dla osób z niepełnosprawnościami
Wsparcie dla studentów z niepełnosprawnościami
Zgłoszenia na korzystanie z transportu na zajęcia
Przydatne linki
Działalność studencka
Koło Naukowe Studentów Wydziału Teologicznego "Veritas"
Aktualności
O nas
Władze Koła
Sekcja teologiczno-filozoficzna
Sekcja doradztwa społecznego
Sekcja ekumeniczna
Organizacje studenckie
USOSweb, poczta, APD
Szybkie linki
Wydział Teologiczny
Dla studenta
Dyplomowanie
Seminarium dyplomowe
Dialog i doradztwo społeczne - zapisy
Dialog i doradztwo społeczne - zapisy
- studenci roku
3 studiów I stopnia zapisują się na wybrane przez siebie
seminarium z oferty podanej w USOS (kod przedmiotu: 12-DDS67-12, grupy z prowadzącymi seminaria)
- studenci
roku 1 studiów II stopnia
zapisują się na wybrane przez siebie seminarium z
oferty podanej w USOS (kod przedmiotu: 12-DS2st21-14, grupy z prowadzącymi seminaria)
- studenci
roku 2 studia II stopnia
zapisują się na kolejny rok kontynuowanego przez siebie seminarium (kod
przedmiotu: 12-DS2st21-34, grupy
z prowadzącymi seminaria)
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań | tel. centrala +48 (61) 829 40 00, NIP: 777-00-06-350, REGON: 000001293
Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.