Zasady wznawiana studiów dla osób, które rozpoczęły studia na Wydziale Teologicznym UAM po 2005 roku i nie ukończyły ich
Zgodnie z § 56 Regulaminu studiów:
1) dziekan może jednorazowo zezwolić na wznowienie studiów UAM po skreśleniu z listy studentów po zaliczonym co najmniej I roku studiów
2) w przypadku ponownego skreślenia decyzję o wznowieniu podejmuje:
a) dziekan – dla realizacji studiów niestacjonarnych
b) Rektor – dla realizacji studiów stacjonarnych
Termin składania dokumentów:
do 20 września 2023 r.
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Obsługi Studentów Wydziału Teologicznego UAM, ul. Wieżowa 2/4, 61-111 Poznań
Wykaz dokumentów, który należy złożyć w przypadku ubiegania się o wznowienie w prawach studenta:
A) na studia stacjonarne po pierwszym skreśleniu z listy studentów lub na studia niestacjonarne
B) na studia stacjonarne po ponownym skreśleniu z listy studentów
C) na studia niestacjonarne po ponownym skreśleniu z listy studentów
Osoba wznowiona w prawach studenta ma obowiązek zaliczyć wskazane przez Dziekana w wydanej decyzji.
Obrona pracy magisterskiej może się odbyć po zaliczeniu wszystkich przedmiotów wskazanych w decyzji Dziekana.