Zasady wznawiana studiów dla osób, które rozpoczęły studia na Wydziale Teologicznym UAM po 2005 roku i nie ukończyły ich

Zgodnie z § 56 Regulaminu studiów:

1) dziekan może jednorazowo zezwolić na wznowienie studiów  UAM po skreśleniu z listy studentów po zaliczonym co najmniej I roku studiów

2) w przypadku ponownego skreślenia decyzję o wznowieniu podejmuje:

a) dziekan – dla realizacji studiów niestacjonarnych
b) Rektor – dla realizacji studiów stacjonarnych

Termin składania dokumentów:

do 20 września 2023 r.

Miejsce składania dokumentów:

Biuro Obsługi Studentów Wydziału Teologicznego UAM, ul. Wieżowa 2/4, 61-111 Poznań

Wykaz dokumentów, który należy złożyć w przypadku ubiegania się o wznowienie w prawach studenta:

A) na studia stacjonarne po pierwszym skreśleniu z listy studentów lub na studia niestacjonarne

B) na studia stacjonarne po ponownym skreśleniu z listy studentów

C) na studia niestacjonarne po ponownym skreśleniu z listy studentów

Osoba wznowiona w prawach studenta ma obowiązek zaliczyć wskazane przez Dziekana w wydanej decyzji.

Obrona pracy magisterskiej może się odbyć po zaliczeniu wszystkich przedmiotów wskazanych w decyzji Dziekana.